Search This Blog

Tuesday, February 8, 2011

Telepon bijak

Ada tak sesiapa yang sudi memberikan present smartphone kat aku sempena besday yang belated ni??? Sangat la happy senyum sampai telinga kalau dapat hadiah yang smart2 kan. Silap2 orang kata aku kerang busuk kalau dah ghupe sengeh cam gitu.

Kenapa aku nak sangat smartphone ni??? Dah tentu nak gantikan telepon merah yang sedeh...
Sungguh, telepon aku dihina. Ceh, malu saya dibuatnya.


Sony Ericsson W660
(sangat sedeh, tapi mampu bermobile web ok)





Smartphones apa yg 'in' sekarang ni??? Jom survey



Sony Ericsson Xperia X10 (versi mini)
                                                    


Sony Ericsson Xperia X8  (sucinya kaler putih ni)




Samsung Galaxy S




Samsung Galaxy Tab
(aiyoo.... macam ni punya gabak mampu ke nak bawak ke hulu hilir? Memang tak laaa...)





Iphone
(ramai yang pakai gadget ni. So x perlu risau bila kehabisan bateri & terlupa bawak charger, pinjam sajo...) 


Untuk itu, akan lebih rajin berdamping dengan phone pada masa akan datang. Buat apa ada smartphone kalau lembap nak jawab calls asyik tinggal phone kat laci meja je kan (ditujukan kepada sesiapa yang berkenaan) heh.

No comments:

Post a Comment