Search This Blog

Tuesday, February 8, 2011

Aku kembali rajin

Baru sekarang nak mengupdate blog selepas lebih 2 bulan. Motif??? Semangat tahun 2011 & usia baru kot.. Blog aku pon sedeh je rupanya. Nasiblah tuan badan buta IT. Kalau nak tengok globe berpusing2 atau pun kucing gatal menari2 kat sini memang tak ada lah. Nak letak satu widget pon sangat terkial2. Sedeh!!! Sapa2 yang terer, sudilah bantu aku yang buta tak celik IT ni.

Hari Sabtu & Ahad sepanjang 2 bulan pertama tahun 2011 melekat saja di rumah. Suka banget mak aku. Boleh lah dia heret2 aku ke pasar. Seronok jugak menghabiskan masa berjam2 kat pasar ni, lagi2 pergi pasar karat Shah Alam. Tawaf pasar sampai selipar haus & ketiak basah kuyup. Aku pon dah terer boleh mengenalpasti beberapa jenis ikan. (Sedeh la hidup ko ni Junn....)

No comments:

Post a Comment