Search This Blog

Tuesday, February 8, 2011

DIA sangat mengujakan

Gedik semacam je post ni. Kalau korang terkinja2 atau tergedik2 selepas baca post ni, aku x jamin.

Siapakah yang sangat mengujakan ini??? Aku pon tak kenal.... Motif????

K, citer slowly2. Aku bersama2 siblings (adik-beradik officemates) makan breakfast merangkap lunch sambil tengok telebesen di sebuah kedai makan. Program on air time tu, rancangan masak2. Selalunya aku tak heran pon rancangan tv macam ni. Tapi bola mata macam dah kena paku kat skrin tv. Host program masak2 sangatlah 'can do' (siblings kata cam gitu) and he COOKS!!! Sakit leher dan terteleng2 sebab aku duduk membelakangkan tv (kau ni dah kenapa Junn? Coverlah sikit).

Bab ini memang x boleh cover. Sememangnya lelaki yang terer masak sangat mengujakan aku heheheee...

Nota : Chef Wan & Jamie Oliver juga boleh jadi mengujakan bila tidak berkata2..... boleh????

No comments:

Post a Comment